Sidor

Harlequin

7 juni 2010

harlequin tights

22 kommentarer

  1. Mycket tjusiga! För att inte tala om hur tjusig bilden var i sig självt!

    SvaraRadera
  2. verkligen! varifrån?

    SvaraRadera
  3. jag gillar dem skarpt!

    SvaraRadera
  4. Häftiga till max.
    Och tack till dig och Räven idag!
    :)

    SvaraRadera
  5. Åhjälp vilka snygga! Såna vill jag ha!

    SvaraRadera
  6. hihi vad roligt att du också brukar se henne! hon måste vara där varje onsdag. vilka fina strumpbyxor!

    SvaraRadera
  7. Tjusigt! Nästan så att man förväntar sig att du när som helst kan göra en dubbel saltomortal!

    SvaraRadera
  8. Wow! Såna vill jag ha

    SvaraRadera
  9. Åh, så tjusiga! Det är så synd att Monki inte finns här!

    SvaraRadera
  10. haha åh, detta är lite kul för jag petade på dem på Monki här i gbg förra veckan. jag ångrar att jag inte köpte dem, men det är ju lätt fixat.
    snygga var dem på dig också!

    SvaraRadera
  11. fantastiska! fin foto också :)

    SvaraRadera