Sidor

10 favoritklänningar

13 juni 2010

Som ni säkert har förstått har jag en del klänningar i garderoben. På sistone har min samling utökats en del så jag tänkte att jag skulle visa mina tio för tillfället bästa vintageklänningar. Så här:

1flowerily dress
Den galet färgglada med snörning.

2
turquoise dress
Den turkosblåa med puffiga trekvartsärmar.

3
red/white dress
Den rödvita med fuskfickor.

4
flowerily dress
Den jättekorta blåvitmönstrade med knappar hela vägen framtill.

5
long-sleeved dress
Den mörkblå rutiga med långa ärmar.

6
paisley dress
Den röda paisleymönstrade.

7
paisley dress
Den andra röda paisleymönstrade, fast med ärmar och skjortkrage.

8
yellow dress
Den ljusgula med fantastisk krage.

9
blue/white dress
Den blå tennisklänningen med vit krage.

10
mod dress
Den mörkblå som jag fick i julklapp av en vän.

Någon favorit?

15 kommentarer

  1. 4 & 9 är mina favoriter! jag gillar blåvitt!

    SvaraRadera
  2. nummer sex tycker jag är finast! du borde starta en omröstning :)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar dina klänningar! Alla färger och mönster!

    sv; tack! Det var den bästa dagen någonsin!

    SvaraRadera
  4. Jisses så fin nr 3 var!

    SvaraRadera
  5. alla är fina! men 4 och 10 är finast!

    SvaraRadera
  6. den ljusgula men söt krage!

    SvaraRadera
  7. I really love... 3,5,8,9 and 10 *----*

    xoxo

    SvaraRadera
  8. 2, 8 eller 10!
    Gula är finast på dig...
    Fast allt handlar om vilket humör man är på, när man väljer kläder för dagen - eller hur?

    SvaraRadera
  9. Den gula! Är helt insöad på gult just nu! Fast alla var fina, men som Mångmamma säger här ovan, variation är alltid bäst! Kram!

    SvaraRadera
  10. nummer 3 och 6 var allra finast. men alla är vackra!

    SvaraRadera
  11. åh, den sista är otroligt fin!

    SvaraRadera
  12. Åh blev blixtförälskad i nummer fyra. Knapparna, färg och mönster kombinationen, halsringen<3 haha

    SvaraRadera
  13. Nummer 3, 8 och 9 är mina favoriter :)

    SvaraRadera
  14. Så tokfina allihopa! Men nr 3 är nog faktiskt min favorit.
    :*

    SvaraRadera