Sidor

Tufvan

7 mars 2010

café tufvan
baguette
baguette
En ny söndagstradition.

5 kommentarer

  1. Åh billigt och bra! + jävligt gott med, åh blir sugen på att fika nu, tur att jag ska göra det i veckan och student och prisvänliga fik är bra! två såna har vi i Örnsköldsvik med :). Smarrsmarriga mackor!

    SvaraRadera
  2. Åh Tufvans baguetter är ju bara såå goda :D Brukar vara min nödlösning när jag ska åka hem till mor och far och behöver få i mig något gott och inte för dyrt. Då smiter jag upp där och köper med mig en man kan tugga på under tågresan ^^

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt gott ut! Och så IKEA-muggen! Jag har en sån och den ligger nedpackad i en låda i en källare på Västra Vintergatan tillsammans med alla mina andra favoritmuggar.

    SvaraRadera
  4. vad mysigt! det låter som en fin söndagstradition tycker jag!

    SvaraRadera