Sidor

Säljes: 60/70-talsklänning

7 mars 2010

Den här underbara klänningen hittade jag på Myrorna när jag var i Stockholm förra veckan. Jag blev stormförtjust men tyvärr är den en aning för liten för mig så jag har beslutat mig för att sälja den. Jag tänkte att kanske är någon läsare intresserad?
red dress
Klänningen är i storlek 36, vilket jag tycker verkar stämma. Den är mönstrad med blommor och moln på rödochvitrutig botten, är i 100 % bomull, stängs med knappar och har två fickor framtill. Några lösa trådar i nederkanten kan eventuellt förekomma men i övrigt är klänningen i fint skick.

Jag tänkte att vi kan ha en budgivning och eftersom den inhandlades för 60 kronor, börjar vi där. Frakt på en tjuga tillkommer, det är okej va? Lägg ditt bud genom att kommentera det här inlägget, och glöm inte blogg- eller mailadress så att jag kan få tag på dig sen!

close up
Auktionen håller på till klockan 18:00 den 15 mars.

Auktionen är avslutad!

10 kommentarer

  1. Jag är inte intresserad, däremot tror jag dessa 2 tjejer kan vara det! :)

    http://sweetnothing.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Nae det va inte min smak tyvärr..

    SvaraRadera
  3. Den är för liten för mig ::(:(:((:(: buhu. så kan det vara. hoppas den som får den blir nöjd med den åtminstone!

    SvaraRadera
  4. Jag bjuder 120 kr!
    /Amanda

    SvaraRadera
  5. Oho, så fin klänning!! :D Den skulle man vilja ha... tyvärr blev man arbetslös precis :(

    SvaraRadera
  6. Nu höjer jag till 130. Kram Emelie

    SvaraRadera