Sidor

Möt mig där båtarna rullar ut

14 juni 2011

train
house
dresses
view
madeleine
old corner
linnea
I helgen har jag bland annat: Åkt tåg (no surprise!), varit på inflyttningsfest hos min finaste Madeleine, byggt ihop en klädställning, bestigit ett mindre berg, åkt genom halva Göteborg för att äta superveganmat, snubblat på Linnéa och tänkt att fika måste vi ju göra.

(Och ja, det känns hemskt pubertalt att ha Håkancitat i rubriken efter en Gbg-helg, men ibland blir jag helt enkelt sjutton år igen.)

4 kommentarer

  1. Jättefina bilder som alltid.

    SvaraRadera
  2. Tack för en fantastiskt fin spontanfika! Glöm inte att säga till härnäst du kommer på besök! (och jag tror att jag lånar bilden från fikan..!)

    SvaraRadera
  3. Alla är 17 år emellanåt! Tror jag...?

    SvaraRadera
  4. Jag tror jag såg dendära Linnea på Ge-Kås för ett tag sen! :)

    SvaraRadera