Sidor

Hej Stallvägen

16 augusti 2010

key
apartment
window
kitchen

11 kommentarer

  1. ja grattis :) hoppas du trivs bättre än vad jag gör med att bo själv. fast det är nog en ganska bra grej att ha gjort tänker jag. hoppas jag får komma och hälsa på någon dag!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Den ser riktigt fin ut. Hur stor är den? Min är inte heller så stor, men ändå tillräckligt tycker jag. 28 kvadrat och bra planerad. Så det är awesome.

    SvaraRadera
  3. den ser så mysig och liten ut. härligt. det är fint att bo själv. för man tvingas umgås med massa vänner för att slippa enbart vara själv och det är så man hittar nya vänner i livet. kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Candy: Tack! Då är den ungefär lika stor som din. 27 kvadrat.

    SvaraRadera
  5. en sockerbit, så mysigt! vilket nummer? (alltså vi borde ju egentligen ses över en kopp te när vi ändå bor på campus bägge två. eller vad säger du?)

    SvaraRadera
  6. Lovisa: Svarar på facebook istället!(Vill inte lämna ut min adress så här i internetrymden). Ja, det borde vi verkligen göra!

    SvaraRadera
  7. låter helt underbart och fin lägenhet! GRATTIS!

    SvaraRadera
  8. åh, vad fint att flytta in i ett hus med grannar som man redan känner! ni kommer ju få en massa mysiga picknickar ihop :)

    SvaraRadera
  9. jistanes vad mysig den verkar. även när den är tom på möbler liksom.
    å vad jag också vill.

    SvaraRadera