Sidor

Överblivet maj

16 maj 2010

balloons
waffles
crystal chandelier
rebecka
blossom

11 kommentarer

  1. fina bilder! Älskar alla färger.

    SvaraRadera
  2. DU ÄR SÅ FIN! Fina bilder.

    SvaraRadera
  3. SV: hahahah!!!!! det var mannen som kunde tala med hästar på tv när vi kom hem. stackars hästen :(:(:(
    ps. du, jag, towe på second hand på onsdag tror jag?

    SvaraRadera
  4. Snygg takkrona, undrar var du hittat den? :)

    SvaraRadera
  5. grattis till dig! rebecka är dessutom ett så himla fint namn. och norrmännen skulle säkerligen älska dig^^.

    och åh vad fina de här bilderna är! önskar att maj hade sett ut just precis så i min värld och kamera också.

    SvaraRadera
  6. det är hemskt mycket ballonger i den här bloggen och det tycker jag himla mycket om. ballonger är ju så fina

    SvaraRadera
  7. våfflor! Bra uppfinning :)

    SvaraRadera
  8. aj lajk maj. både för att det är en så fin månad när den är fin. för att våren oftast kommer på att ojsan nu ska vi ju infinna oss. för att jag fyller år och för att det snart är sommar då.

    SvaraRadera
  9. Haha. Visst är det konstigt?! Men blott är ju alltid flott. Det måste ligga någon sanning i det.

    SvaraRadera