Sidor

Mamma

30 maj 2010

pink jeans
flowers
earring
window
green house
cake and coffee
Till min loppisfyndande mångmamma i rosa jeans med hemsktmycketbarn och ännu fler finurliga idéer och projekt. Till dig som inte säger nej till en kopp kaffe till, aldrig är längre än ett telefonsamtal bort och är här på en halvtimme om jag behöver dig. Till dig som ordnar med barnkalas, fixar i växthuset, skriver krönikor och berättar sagor. Till dig som skjutsar, hämtar, lämnar, städar, pysslar, handlar, tvättar, bakar, fipplar och donar. Allting samtidigt. Du är världens bästa mamma, för du är min.

13 kommentarer

  1. så fint! underbara bilder med.

    SvaraRadera
  2. Tack! *torkar bort en tår..*

    SvaraRadera
  3. Ja, grattis mamma!

    Och skorna köpte jag faktiskt på din sko, helt oplanerat och väldigt dyrt (tycker i alla fall jag).

    SvaraRadera
  4. Nu har ju jaaaaaag världens bästa mamma, såklart, men din kan väl vara okej kanske? haha. nä skämt åsido. så himla fint med alla mammablogginlägg som jag läst sen igår. Jag delar ju min födelsedag med alla mammor i världen. tycker jag är otroligt härligt. Mammor är ju bäst. och jag får dela min dag med dem.

    SvaraRadera
  5. Gulligt & fint till din mor:) Kram Milla

    SvaraRadera
  6. Fint!! Och spännande att du tycker att våra mammor påminner om varandra!

    SvaraRadera
  7. Vad fint skrivet.

    Men nu blev jag nyfiken när du skriver att hon har hemsktmycketbarn. Hur många syskon är ni? Vi är en skara på 8 och jag har nog aldrig stött på någon som har liknande.

    SvaraRadera
  8. Angeliqa: Vi är sju syskon! (Jag är äldst.)

    SvaraRadera
  9. Jag vill också ha en mamma som bloggar! :(

    SvaraRadera
  10. Vilket fantastiskt litet växthus!

    SvaraRadera