Sidor

Things behind the sun

21 april 2010

Idag har jag fått inte mindre än två paket och det här är vad de innehöll:

60's coat
En vit sextiotalskappa som är precis lagom på mig. Den känns lite sjuksköterskeaktig men jag tror att vi kommer trivas ihop i vår. Den är inhandlad på tradera, som det mesta i min garderob. Fler bilder finns här.

70's purse
Som jag har letat efter en större väska! De senaste åren har jag nämligen släpat runt på tygkassar som bara gått sönder och det är ju inte så värst praktiskt. Den här orangegula necessären/väskan/kappsäcken kommer ifrån Prylodesign och med ett handtag eller en kedja i öglorna kommer den bli himla bra tror jag.

11 kommentarer

  1. gillar verkligen väskan.. härlig färg har den

    SvaraRadera
  2. Måste säga som de andra, fantastisk väska!

    SvaraRadera
  3. Och jag som inte ens gillar orange!!!
    Den var ju urfräck!
    Ta med och visa, snälla!?
    Något ska vi väl kunna hitta som skulle passa till handtag!

    SvaraRadera
  4. OH! Finfinfin vaska!!

    SvaraRadera
  5. Jag gillar både väskan och kappan!

    SvaraRadera
  6. Så fint! och på tal om tradera tänkte jag på dig när jag såg den här http://www.tradera.com/vintage-klanning-retro-var-sommar-60-tal-auktion_301742_111017885

    tror du skulle vara himla söt i den!

    SvaraRadera
  7. vilka fina saker du hittat! särskilt väskan!

    SvaraRadera
  8. Åh så vårfin du kommer bli!

    SvaraRadera
  9. jättefina, båda två. väskan skulle jag inte ha sagt nej till, perfekt storlek ju.

    SvaraRadera