Sidor

Love like a bomb

17 april 2010

blonde
black and white / paisley
shoes

17 kommentarer

  1. sådan sötnos! och varför har jag inte köpt de där skorna än? jag fattar inte det.

    SvaraRadera
  2. Ditt hår är helt underbart fint! Blekningar är lite krångliga. När ska man sluta liksom? Jag bleker mitt hår och är alltid super-rädd att det ska trilla av när jag tvättar det efter senaste blekningen :-D
    Skorna var också helt fantastiska. Var kommer de ifrån?

    SvaraRadera
  3. det är riktigt riktigt fint!

    SvaraRadera
  4. Ditt hår är hur fint som helst ju! Skorna likaså. :D

    SvaraRadera
  5. Sv: åh puss på dig och kärleken har inga gränser, därför kan vi hålla kärleken vid liv :*

    SvaraRadera
  6. Vilka fantastiska skor, Second hand? Och vacker blogg!

    SvaraRadera
  7. Ditt hår är verkligen helt perfekt både vad gäller nyans och frisyr!

    Och skorna är väl från Monki om jag inte tar fel?

    SvaraRadera
  8. Du blev så himla fin i din nya hårfärg!

    SvaraRadera
  9. åh men vilket drömhår du har nu! Både färg och frisyr! Jag ville vara ljusljusblond förra året, men det började gå av till hösten. Nu har jag tyvärr färgat det mörkt och jag kommer inte kunna ha blont hår igen!

    SvaraRadera
  10. Shit! det blev ju riktigt snyggt med det blonda! :)

    SvaraRadera
  11. Ida: Tack så mycket!

    Och för er som undrar så är skorna från Monki!

    SvaraRadera
  12. Det klär dig bra med den hårfärgen tycker jag. Skulle också vilja, men att bleka från färgat mörkrött är närmast omöjligt.

    SvaraRadera
  13. sv:
    visst är den! men du, DU MÅSTE!

    SvaraRadera
  14. Känns som att jag sett den här frisyren förut?!

    SvaraRadera
  15. Nä fy sjutton vad fint!

    SvaraRadera