Sidor

Spår

4 mars 2010

page 52

11 kommentarer

  1. fint! jag håller med dig angående understrykningar. när man ska köpa en bok begagnat så jag har läst att det ofta står "helt utan understrykningar" i beskrivningen av boken - som om det vore något postivit?! haha, om det finns så är ju en fjärdedel av jobbet redan gjort menar jag.

    SvaraRadera
  2. vacker anteckning. och den boken är så fin och viktig tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Sött! Annars brukar jag tycka att det är jobbigt att läsa texter som någon annan har antecknat i, jag vill anteckna själv :)

    SvaraRadera
  4. Som när jag satt på vinden och letade igenom min mormor och moprfars gamla böcker. Hundörade och lite slitna efter år på vinden. Solen sken i snett genom fönstert och dammet dansade i strålarna. Golvet var nött och varmt och jag njöt av att det var kvavt av en värme som går in i kroppen och stannar där. Alstras. I en bok hittade jag massor med prydlig prydlig handstil som var min mormors. Jag kände mig så nära henne då. Som om jag kunde se när hon suttit och skrivit alla de där raderna. I marginalerna. Med prydlig handstil av kursiverade bokstäver som flöt samman i vågor av ord.

    SvaraRadera
  5. Inte för att jag lyckas något vidare men du har en award att hämta hos mig/Milla.

    SvaraRadera
  6. Jag alskar den dar bilden...

    SvaraRadera