Sidor

En regnbåge i min walk in closet

15 februari 2010

more of the rainbow

8 kommentarer

  1. Jag fattar inte, jag har också en enorm walk in closet, miljoner galgar, massa plats men varför ligger allt på golvet?

    Mysterium

    SvaraRadera
  2. Hmpf, det går inte att göra en regnbåge i min garderob. Believe me, jag har försökt. Speciellt när pojkens skjortor är färgsorterade på raden ovanför och hånar min röra. Älskar för övrigt parantesen. Lagom stor på en fyraåring och lagom liten på dig :) Cute.

    SvaraRadera
  3. ÅHHHHHHHHHH! SÅ FINT! Älskar dina kläder och pinsamt att jag kommenterar nu men jag är en nattuggla och ska lägga mig strax.

    kram!

    SvaraRadera
  4. du verkar ha så mycket fina klänningar i din ägo! Och fint att hänga dem i färgskala, det brukar jag också göra!

    SvaraRadera
  5. ÄLSKAR att nästintill allt är second hand! Hurra för dig

    SvaraRadera
  6. Ser precis ut som min garderob, jag har nämligen tänkt ofta att jag har så attans mycket mönstrat och saker i färger, och inga baskläder. Mina allaplagg kommer dock från eBay och Primark.

    SvaraRadera