Sidor

Paprikor, 25 kr/kg

3 april 2017

Idag har jag somnat och vaknat, mest, många gånger. Och tittat på Vänner, alltid seriemaraton här, när ska jag bli upptagen? Hade i alla fall mentorsträff. Det är roligt. Ett uppdrag jag tog på mig av ja inte misstag men jag förstod inte riktigt att jag signade upp mig. Värt. Kakor har jag köpt också. Har varit sugen på chokladkakor sen igår. Förhållandevis lång startsträcka. Emellanåt. Annat var det i lördags. När Måns och jag drack bubbel och gick på klubb och efterfest. Och efterfest efter efterfesten. Fast han var inte med då, nya ansikten, jag är så bra på nya människor. Har så många bästisar på helgerna, så ensam på veckorna. Icke-linjär personlighet är också en sak jag måste skriva upp här. Min student sa det. Ett uttryck jag genast ska implementera i mitt vokabulär. Smaka på det. Icke-linjär personlighet. Vem är mina jag?

Inga kommentarer