Sidor

Blicken rakt fram som i video

13 mars 2017

Bild 2017-03-13 kl. 12.20Bild 2017-03-13 kl. 12.15 #4
Postar photoboothbildsvar på frågan är det här ett plagg att spara? Oftast nej. Rensar ut igen, som vanligt, jaja. Uttråkad, uttröttad, trött av inget, jag gör inte så mycket. Jobbar några timmar. Träffar några vänner. Går i cirklar. Jag träffade en studievägledare i fredags. Jag ska: söka in och komma in och om tre eller om det är fyra år är jag klar med något jag påbörjade 2010. Påbörjade, hittade inte engagemanget, skrev en bok istället. För att motivera varför jag inte pluggade, jag gör något viktigt här, jag har inte tid med tentor och grupparbeten. Sen hade jag det ändå. Flyttade till Lund, läste genusvetenskap, tog en examen, läste retorik, läste sociologi, tog en andra examen, läste sexologi, blev sjuk. Och nu: socionom. Socionom? För sex års studier är inte tillräckligt. Tydligen. Och jag sluter en cirkel, vi gör ju så, många år efteråt. En riktning i alla fall. Vi kan börja så. Att söka, att se. 
Kjol: Lagd i högen med bidrag till trapphusfreeshoppen. 

Inga kommentarer