Sidor

Tre

11 februari 2013

feet diamond
lights
Hej bloggen. Lever du? Vet du vad? För tre år sen såg jag fyrverkerier utanför fönstret. Jag hade raderat alla gamla inlägg för jag ville börja om, så på sätt och vis är idag en slags födelsedag, fastän bloggen funnits sen 2008. Nu för tiden är jag bara en sporadisk besökare här, kanske är jag helt ensam. Jag tänker att jag ska komma tillbaka. Ta upp fotograferandet igen. Kanske borde jag börja med att återställa kommentarsfunktionen, det blir så tyst utan. Så.

Jag undrar: Är ni kvar, ni som brukade komma hit?

9 kommentarer

  1. ps. de baskrarna jag fick av dig har varit mina bästa huvud-vänner hela vintern.

    SvaraRadera
  2. Jag är också kvar, men loggar inte in på bloglovin så ofta längre. Fint att du är tillbaka, pussokram

    SvaraRadera