Sidor

Some people cling to what they know, but I woke up, now it's time to go

4 juni 2011

sun
coffee
wine
lake
Fick en önskan om att jag skulle uppdatera oftare. Det gjorde mig glad. Mitt uppdaterande står i proportion till mitt fotande och eftersom jag inte fotar så mycket för tillfället finns det heller inte mycket att visa här. Men livet är fint, så himla fint. Jag dricker kaffe, hänger med vänner, lär känna nya personer, lever på jordgubbar, misslyckas med en tenta, säger upp min lägenhet. Gör mig redo för att bryta upp och ge mig av. Inte än, men snart.

4 kommentarer

  1. Grattis till misslyckandet med tentan antar jag! Äntligen ger det avkastning att inte plugga, heh :P

    SvaraRadera
  2. jag har också sagt upp min lägenhet. vart ska du ta vägen?

    SvaraRadera
  3. Spännande att flytta, sen jag tog studenten för ett år sedan har jag bott lite här och där. Kul med nya städer, tycker jag. Fast efter sommaren ska jag slå mig ner i samma stad jag bodde i under gymnasietiden, känns minst lika spännande att satsa på att stanna på ett ställe lite längre nu.

    Den sista bilden är så snygg, förresten!

    SvaraRadera