Sidor

Septum

5 mars 2011

septum
septum

16 kommentarer

  1. Är du sann?
    Verkligen på riktigt?
    Eller?

    SvaraRadera
  2. Mångmamma: Så är det!

    SvaraRadera
  3. Aj, Aj, Aj!
    Gjorde genast brutalt ont i min egen snok vid blotta tanken!

    SvaraRadera
  4. Mångmamma: Gjorde bara ont i en halv sekund och knappt ens då!

    SvaraRadera
  5. Åh, snyggt! Jag är sjukt sugen på att också göra precis som du..

    SvaraRadera
  6. Nu blev jag ännu mer sugen på att göra septum.

    SvaraRadera
  7. Nu låter jag ascreepy, men jag tror jag såg dig i Växjö häromdagen :) På Hemmakväll.

    SvaraRadera
  8. snyggt vart det. den klär dig minsann. har själv en sedan 3år tillbaka, bland det bästa jag har gjort. du får se till att töja upp den lite när det läkt :) fin blogg, btw!

    SvaraRadera
  9. vad snyggt det var ihop med hårbandet på något sätt. det är nog den enda piercingen jag tycker är vettig. och du passar sjukt bra i det! (plus att det kanske tonar ner söta-klänning-grejen som vi pratade om du vet)

    SvaraRadera
  10. superdupersnyggt! har också en sån hihi!

    SvaraRadera
  11. måste säga att jag tycker det var grrymt snyggt!! :) är lite smått sugen jag också...

    SvaraRadera
  12. Fintfintfint. Vill också.

    SvaraRadera