Sidor

Mary Quant

14 augusti 2010

4 kommentarer

  1. Ah. Det är mina absoluta favoritskor. Var helt förjävliga att gå in (det tog flera månader), men nu är det väldigt värt besväret. Jag älskar också att köpa skor, och åh vad jag önskar att jag hade ett par som stövlarna som syns på din Mary Quant-video. Skor kan man inte ha för många av!

    SvaraRadera
  2. Mary Quant, denna kvinna. Denna kvinna.

    SvaraRadera
  3. men det är väl klart! jag räknar dig redan som en vän. vi borde hitta på något någon dag!

    SvaraRadera
  4. Bara för att vara snäll så kan jag tipsa dig om den här hemsidan som har en mängd videos på både mary quants modevisningar och andra kända märken.
    http://www.britishpathe.com/
    Sen kan du hitta lite annat om 60-talet där också som kan vara insperation för din stil!

    SvaraRadera