Sidor

Inget annat än Emmaboda

1 augusti 2010

Emmabodafestivalen 2010
Emmabodafestivalen 2010

12 kommentarer

  1. jag måste åka dit nästa år kanske. emmaboda verkar så fint och gosigt! ser underbart ut, verkligen festivalfeeling!

    SvaraRadera
  2. sv: Åhå! För mig är det den 15e som gäller!

    SvaraRadera
  3. åh. emmaboda. åh welle! jag såg dem på arvika förra året. är festivalområdet och campingen fortfarande på samma ställe? alltså utan vakter som kikar ifall man har med sig dricka in på festivalområdet? (detta var en av sakerna jag inte gillade med emmaboda.. jag tycker att det behövs skiljas åt. campingen och konsertområdet alltså.)

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem och sov gott! :)

    SvaraRadera
  5. MAKT-HA-VER-SKAN! varför var jag inte där, Rebecka?

    SvaraRadera
  6. Vad roligt med fest i val!!!

    SvaraRadera
  7. Lisa: Ja, camping och scener är på samma ställe. Jag tycker att det nästan är bland det bästa!
    Madeleine: Bäst! Du borde ha varit där! :*

    SvaraRadera
  8. sv: haha, fy vad världen e liten ändå! härliga bilder btw :)

    SvaraRadera
  9. " Vi var så festivalslitna att vi gjorde oss bäst i svartvitt."

    Haha, så himla fint! Och tänka sig att du var lika söt i verkligheten, helt galet ju.

    SvaraRadera
  10. å, det här är typ det bästa jag vet. att slösurfa runt på bloggar & så plötsligt hittar man små människor man känner. som en liten ann-kathrin. världen är så liten.

    hoppas du hade det fint på emmaboda! puss

    SvaraRadera